2015. január 4., vasárnap

Belga rendszám, rendszámtábla - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Eladó a képen látható belga rendszám.
A tábla lejárt forgalomból kivont, gyűjtőknek vagy dekorációs célra.
Pontos postaköltséget csak csomagolás után tudok mondani!
Minden esetben, azt árulom, ami a képen látható, ha valami nem világos, méret, típus, szín stb. akkor licitálás előtt kérdezz! Licittörlés, garancia, pénzvisszafizetés, visszavásárlás nincs!
Kérek mindenkit, csak az licitáljon, aki az aukció lejárta után 6 napon belül utalja a vételárat és postaköltséget. Kifogásokra nem vagyok kíváncsi, mint pl. elfelejtettem, nem kaptam meg a fizetésem, elutaztam, beteg lettem, messze van a posta, bank stb.
A szállítási díj tájékoztató jellegű, mindenkor az aktuális díj érvényes!
UTÁNVÉTTEL NEM POSTÁZOK!



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2015-01-24 14:45
. Belga rendszám, rendszámtábla - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése